Heartbreak

Vad gör man när livet är grymt och orättvist? När man inser att allt inte ligger i ens egna händer?
De senaste tiden har jag upplevt sjukt starka känslor, total förvirring och fruktansvärd smärta. Men i denna känslostorm har jag också insett och lärt mig en hel del om mig själv.

Jag vet att jag är stark men nu har jag också lärt mig att det är tillåtet att släppa allt och bryta ihop, då jag har turen att omges av underbart fina människor som stöttar, tröstar och är starka för mig när jag inte orkar. Jag har också insett att jag kommer att sakna och älska ett bra tag framöver och att det är ok. Livet kommer gå vidare även om det inte känns så ibland..

/S





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0