Äntligen FREDAG!

Tänk att lite lätt träning igår kunde orsaka sådan smärta i vaderna? Har gått runt och känt mig som en stel gammal farbror som helst undviker trappor. Men det ska väl bli bättre när jag väl kommer igång igen.

Skönt att det äntligen är helg i alla fall. En arbetsfri helg. När jag har en ledig helg måste självklart min karl jobba. Lite tråkigt, men jag får väl hitta på nåt roande på egen hand.

Kikade lite på H&M och deras samarbete med Comme des Garçons. Mycket prickigt, mycket svart och en hel del volanger. Tyckte herrkollektionen var mer lockande så det blir inga köp. Inte till mig i alla fall även om den prickiga lilla plånboken inte hade suttit fel.

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund och varva ner...ögonen går i kors efter sista föreläsningen.

Ha en fin fredag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0