Ny blogg och nya klackar!

Det gick verkligen inte att hålla sig undan bloggvärlden. Har man en gång tagit klivet in finns det ingen återvändo. Har ju saknat att få skriva av mig emellanåt och att få lägga upp lite fina bilder då och då.
Känns tråkigt att inte dela blogglyckan med min kära bästa vän, men tror allt att det ska gå fint ändå! Både för mig och henne. Såg att du ändrat om en del på gamla bloggen Ulrika, jag giller´t!
Känner hur som helst mindre press med detta nya fräscha forum som underbara Fanny designat åt mig :D
Tack snälla, du är en pärla!




Magen kurrar ordentligt nu så jag måste slänga i mig något smarrigt. Kom precis hem från en lång dag i skolan och ska snart iväg och utdela lite slag på KI-passet.

Ska allt försöka slänga upp nåt mer ikväll innan sömnen tar över...

/S

Kommentarer
Postat av: Fanny

Många uppdateringar du hunnit med :)Nu fattas bara en bild på dig uppe i headern ;) Skicka en snart!

2008-11-17 @ 20:36:13
URL: http://fashionfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0