Äntligen!




Nu gäller det! Idag ska den sista packningen över från mams o paps till min egna lilla lya! Yehaa..helt otroligt att jag lyckades sova nåt överhuvudtaget med alla tankar som surrar runt i huvudet. Ska bli härligt och läskigt på samma gång att bo själv men hur som helst är detta något som jag har längtat efter!

Jag hoppas IKEA-gubbsen får upp min säng, det är nämligen världens smalaste lilla trappa upp. Och jag hoppas dessutom att jag lyckas övertala dem att bära upp den för min trappa i lägenheten också och inte bara ställa den i hallen där nere, för då är jag körd. Har smidigt planer om charmig liten outfit och färdigbryggt kaffe så det ska nog gå bra får vi hoppas hehe..

Har ju redan flyttat över en del skor..och mer kommer det bli. Det ser redan ut så här typ..haha. Jag undrar vart jag ska placera resten av mina ägodelar?

Snart ska jag göra mig iordning och sedan slänga ner alla kläder i sopsäckar. Men först blirre grötfrulle med faderskapet!

Håll tummarna för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0