Tröttis

Jaa, nu är jag sleten mina vänner. Kom nyss hem från lilla mormor efter att ha hjälpt henne med städ och tvätt. Hon är en sån jäkla söt hypertant! Hundra bollar i luften och tillställningar och möten varje dag, hon är utan tvekan mer i farten än vad jag är. Inte dåligt när man är 88 bast.

Hur som helst har jag jobbat arslet av mig idag, en massa varor att packa upp varav jag ville ha nästan varje par. Ny kampanj vilket betydde ny skyltning och städ av allt som gick att städa. På lunchrasten blev det att hastigt slänga i mig min hemlagade pytt eftersom pappa väntade runt hörnet. Vi åkte nämligen och beställde en soffa från Chilli som vi varit och kikat på ett par gånger. Kommer förhoppningsvis upp för trappan och in i lägenheten till skillnad från madrassen...


Nu sitter jag här på en madrass som fungerar som tillfällig soffa och surplar varm nyponsoppa. Snart blir det sängen eftersom jag ska upp och jobba imorrn med.

Nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så fint det kommer bli :) Å så slipper du sitta på golvet ;)

2009-02-12 @ 07:32:01
Postat av: Anna

Hej!

Är också på jakt efter en soffa då jag snart ska flytta ut. Har spanat på en från Chilli och undrar nu om du möjligtvis kan berätta lite om hur du uppfattar kvalitén på deras soffor. För- och nackdelar? Skulle vara jätte snällt om du kunde maila tillbaka mig :)



Tack i förhand!

Anna

2009-08-05 @ 06:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0