Uppkopplad!

Nu har jag nät igen! Ljuvliga teknik, hur skulle jag kunna leva utan den?

Flyttandet har gått primaballerina men saknar fortfarande passande madrass till min sängstomme, soffa och lite småsaker. Men jag trivs och det är underbart att vara självständig!

I fredags var jag på Modemässan i Köpenhamn. En otroligt inspiererande och imponerande tripp som fick mig att vilja köpa en himla massa tyg och spendera dagar framför symaskinen. Tanken slog mig också att det är sådana här mässor jag kommer få besöka i min framtida karriär vilket inte känns helt fel.

Fanny och Anna-Lena


Här dog jag lite


Utsikt över en av mässorna

Nu blir det dusch eller bullbak eller plugg. Har inte bestämt mig riktigt än..

Later dudes!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0