Jag lever fortfarande!

Hej igen kära vänner!


Ser visst se ut som en skrumpen gammal bulldog, men det bjuder jag på!

Råkade glömma bort bloggen och er.. ber om ursäkt för detta. Har varit full rulle och inspirationstorka, då får bloggen helt enkelt lika i dvala.

Lite saker har hänt sen sist..
- Jag fyllde försäkräckliga 23 och klippte i åldersnojan av mig håret..(inte så kort som bilden visar dock, så bli inte rädda)
- Jag har nu värme i min lya så jag slipper huttra i 16-gradig kyla.
- Jag har ett nytt jobb på gång som kan komma att bli väldans spännande...
- Jag har åkt skidor för tusan! Har inte stått på ett par skidor sedan jag var fyra och då var det mer rumpåk än skidåk..
- Jag har fått krama om en massa kära vänner det senaste som jag inte träffa på ett bra tag vilket gjorde mig väldans lycklig.

I dagsläget ligger bullbak och plugg på schemat då tentan är bokad för lördag (LÖRDAG!!!?).

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, HERREGUD, jag trodde att du hade klippt dig mer min vän! Ringde dig ett par ggr förra veckan, tänkte höra hur jobbet gick, men det gick itne att komma fram. Busy girl?



Loves you! Miss you!

2009-03-25 @ 22:00:47
URL: http://kreaturet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0